Soonsite.deSoonsite.de
    Wat is heet

    Effectief contentbeheer door prestatieanalyse en optimalisatie

    February 19, 2025

    De kunst van zoekmachine optimalisatie: hoe een specialist je online zichtbaarheid kan vergroten

    December 23, 2024

    Een website laten ontwikkelen: waar moet je op letten?

    December 15, 2024

    Abonneren op updates

    Ontvang het laatste creatieve nieuws van FooBar over kunst, design en business.

    Facebook Twitter Instagram
    Thursday, May 8
    Soonsite.deSoonsite.de
    Facebook Twitter Instagram
    • Home
    • Mobiele
    • Automatiserings
    • Lokale
    • B2C
    • B2B
    Soonsite.deSoonsite.de
    B2C-marketing

    Bereid u voor op het B2B-marketingbureau Gold Rush

    DjangoBy DjangoNovember 4, 2021Updated:November 20, 2022No Comments2 Mins Read
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

     

    De in-house B2B-marketingtrend van de afgelopen jaren – het uitbreiden van interne bureaus, kenniscentra en gedeelde diensten – heeft zijn hoogtepunt bereikt. Negenenvijftig procent van de besluitvormers op het gebied van B2B-marketing zegt nu dat ze van plan zijn de marketinguitgaven voor uitbestede diensten te verhogen. Deze nieuwe investeringsmentaliteit, gecombineerd met macro- en micro-economische factoren, heeft geleid tot een goudkoorts bij B2B-bureaus.

    Bureaus trekken massaal naar B2B

    Het zal zeker een kopersmarkt zijn, aangezien B2B-marketeers zoeken naar de juiste mix van externe en interne capaciteiten en aangezien bureaus strijden om het aanzienlijk hogere percentage van het marketingbudget van B2B-organisaties dat wordt toegewezen aan bureaukosten in vergelijking met B2C. Forrester voorspelt dat de grootste bureauholdings nieuwe kansen zullen zien om uitgebreide B2B-gerichte praktijken uit te bouwen met end-to-end media-, marketing- en datadiensten, terwijl kleinere bureaus hun gespecialiseerde B2B-mogelijkheden uitbreiden en uitbreiden.

    Wees strategisch bij het selecteren van partners

    B2B-marketeers zouden deze nieuwe diensten niet moeten benaderen zonder eerst een strategische, partnerschapsmentaliteit aan te nemen. Om hun neiging om bureaus tactisch in te zetten te ondervangen, zullen B2B-organisaties verder moeten gaan dan kostenbesparingen om outsourcingbeslissingen te rechtvaardigen en moeten ze streven naar strategische partnerschappen, niet naar projecten, om de ROI te maximaliseren. Hierdoor kunnen B2B-marketeers hun middelen combineren om de omzetdoelstellingen van hun bedrijf te behalen.

    Naarmate de opties voor B2B-bureaus toenemen, zullen marketeers zich moeten voorbereiden op het werven van B2B-marketingdiensten door na te denken over hoe ze hun partnerschappen met bureaus strategisch kunnen structureren. In het nieuwe rapport van Forrester over dit onderwerp leggen we vier soorten bureaubenaderingen uit en wat elk type betekent bij het selecteren van B2B-marketingdiensten. De benaderingen zijn:

    • Hybride B2B-bureaus. Deze providers bieden een aanzienlijke mix van zowel B2B- als B2C-ervaring en klantervaring.
    • Gespecialiseerde B2B bureaus. Dit zijn pure B2B-marketingdienstverleners met bredere specialismen.
    • Point-solution B2B bureaus. Deze providers leveren gerichte oplossingen die B2B-specifieke uitvoering op belangrijke gebieden mogelijk maken.
    • Maatwerk B2B bureaus. Deze zogenaamde “end-to-end” of op maat gemaakte oplossingen zijn bedoeld om de groei duidelijk te stimuleren voor B2B- en B2C-branches.

    Het rapport bevat ook zes vragen om de behoeften van een organisatie aan de B2B-servicestructuur zelf te beoordelen. Klanten van Forrester kunnen het rapport lezen en een begeleidingssessie plannen om deze opwindende nieuwe trend te bespreken en hoe ze er het beste op kunnen inspelen.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
    Previous ArticleDe beste resellerhosting: Vendasta’s Website Pro
    Next Article Het is tijd om uw online ervaring te moderniseren
    Django
    • Website

    Related Posts

    Hoe te concurreren met Amazon in betaald zoeken

    December 3, 2021
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    Top Nieuws

    Effectief contentbeheer door prestatieanalyse en optimalisatie

    Online marketing February 19, 2025

    Bij het ontwikkelen van een contentstrategie als contentmanager is het belangrijk om een gestructureerde aanpak…

    De kunst van zoekmachine optimalisatie: hoe een specialist je online zichtbaarheid kan vergroten

    Online marketing December 23, 2024

    Wanneer je als zoekmachine optimalisatie specialist aan de slag gaat met technische SEO, is het belangrijk om…

    Een website laten ontwikkelen: waar moet je op letten?

    Online marketing December 15, 2024

    Bij het laten ontwikkelen van een website is webdesign een cruciaal aspect dat vaak hand in hand…

    Abonneren op updates

    Ontvang het laatste creatieve nieuws van FooBar over kunst, design en business.

    Over ons
    Over ons

    “Vertel de waarheid, maar maak de waarheid fascinerend. Je weet dat je mensen niet kunt vervelen om je product te kopen, je kunt ze alleen interesseren om het te kopen.”

    Facebook Twitter Instagram Pinterest YouTube
    Archieven
    • February 2025
    • December 2024
    • July 2024
    • April 2023
    • January 2023
    • January 2022
    • December 2021
    • November 2021
    • October 2021
    Laatste bericht

    Effectief contentbeheer door prestatieanalyse en optimalisatie

    February 19, 2025

    De kunst van zoekmachine optimalisatie: hoe een specialist je online zichtbaarheid kan vergroten

    December 23, 2024

    Een website laten ontwikkelen: waar moet je op letten?

    December 15, 2024
    2022 © Soonsite.be Alle rechten voorbehouden

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.