Bedrijven weten dat ze een boeiende, schaalbare manier nodig hebben om in contact te komen met leads en klanten. Daarom hebben ze veel geld geïnvesteerd in tools voor marketingautomatisering, chatbots en andere technologieën om outreach te automatiseren en grote hoeveelheden contacten af te handelen.
Helaas schieten veel van deze ooit innovatieve oplossingen tekort naarmate de behoeften evolueren en de verwachtingen van de klant volwassener worden. Wat u nodig hebt, is een paradigmaverschuiving – een strategische stapsgewijze verandering die uw team de kracht geeft om al uw leads en klanten te betrekken bij natuurlijke, menselijke gesprekken, niet alleen terwijl ze op uw site zijn, maar ook nadat ze het venster hebben gesloten . De gescripte bot is dood; welkom bij de AI-aangedreven revolutie.
Neem deel aan een webinar van Conversica waarin oude en nieuwe modellen worden onderzocht voor het automatiseren van gesprekken met klanten om inkomsten te genereren.
Schrijf je vandaag nog in voor “De chatbot is dood: het is tijd om uw online ervaring te moderniseren,” gepresenteerd door Conversica.
Klik hier om meer MarTech-webinars te bekijken.